Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications
W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.
Jako COO PubComm Gargała odpowiadać będzie za wzmocnienie synergii pomiędzy agencjami Grupy przy jednoczesnym zachowaniu ich pełnej odrębności. W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy. Marek Gargała zasili trzyosobowy management Publicis Communications Polska i będzie raportował bezpośrednio do jego chairmana & CEO Tomasza Pawlikowskiego. Publicis Communications w Polsce obejmuje następujące marki: ARC, Leo Burnett, MSLGroup, Rodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatch & Saatchi IS.
Marek Gargała jest związany z branżą reklamową od ponad 20 lat. Karierę zaczynał, pracując dla takich międzynarodowych agencji, jak J. Walter Thompson, Lintas oraz BBDO. Od 1999 r. pracuje dla agencji Publicis, w której na początku piastował kolejno stanowiska client services directora i deputy managing directora. Od 2001 r. pełni rolę CEO.