WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową

WP Brand Studio pokieruje Łukasz Szymański.

WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową. Jednostka funkcjonować będzie pod nazwą WP Brand Studio. Dyrektorem studia został Łukasz Szymański.

WP Brand Studio ma wspierać marketerów w realizacji strategii komunikacji, na bazie content marketingu i reklamy natywnej. Specjalizować się ma w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych, które angażują i budują więź z konsumentami.

Za tworzenie treści na potrzeby strategii komunikacji marek odpowiadać mają stratedzy kontentu skierowani do obsługi poszczególnych obszarów tematycznych, m.in. styl życia, motoryzacja, technologie, biznes i finanse, kulinaria, turystyka. Twórcami kontentu są dziennikarze i redaktorzy z Wirtualnej Polski oraz zewnętrzni autorzy, influencerzy, blogerzy, eksperci rynkowi, z którymi współpracuje WP Brand Studio.

Kampanie realizowane przez WP Brand Studio mają napędzać komunikację marek z odbiorcami m.in. dzięki wysokiej jakości treściom, nowatorskim narzędziom Big Data i szerokiej dystrybucji (online, TV, radio internetowe). WP Brand Studio ma w portfolio ponad 20 formatów natywnych i contentmarketingowych.

Piotr Machul 226 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.