Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach.

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię To – Linked by Isobar oraz Hypermedia – Linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, international product development director.

Międzyagencyjne International Social Media Management Center powstało z połączenia zespołów działających w ramach należących do Isobar Poland Group agencji. Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach. Ma oferować usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji kontentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social, a także social listening. W ramach nowo powstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.


Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.