Internetowa kampania Mirindy z youtuberką

Marka sponsoruje jej zagraniczne wyprawy.

Koncern PepsiCo, producent m.in. napojów gazowanych pod marką Mirinda, zainwestował w kampanię reklamową tej właśnie marki, do której zatrudnił vlogerkę Agnieszkę Grzelak.

Współpraca przewiduje realizację 12 filmów, w których pokazuje ona przygody ze swoich podróży.

Dwie pierwsze opublikowane już realizacje to podróże do Kalifornii oraz na Kretę. Trzeci z serii film dostępny będzie w lipcu.

Za koordynację projektu online odpowiada agencja Deloitte Digital.

Maciej Burlikowski 1138 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.