T-Mobile rzuca wyzwanie rynkowi

Nową ofertę "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin) wesprze intensywna kampania w mediach.

T-Mobile Polska rzuca wyzwanie rynkowi - wprowadza nową ofertę z nielimitowanymi rozmowami (również w UE), SMS-ami i MMS-ami oraz nieskończoną liczbą gigabajtów w cenie już od 30 zł miesięcznie (dla ofert rodzinnych - przynajmniej 3 karty SIM na jednym rachunku; dla duetów cena wynosi 40 zł/os, a dla singli - 50 zł miesięcznie). Oferty ze smartfonami (np. Huawei P9 Lite lub LG X Power) są droższe o 20 zł/mies. (ale w bonusie klienci otrzymują rok abonamentu na popularny serwis VoD - Netflix).

Nowej ofercie, dzięki której T-Mobile ma nadzieję przynajmniej częściowo odzyskać utracone udziały w rynku, towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa w mediach. Oprócz telewizji obejmie ona także działania w kanałach digital, radiu, OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Maciej Burlikowski 1122 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.