Młody bóg wraca na ekrany

Firma ubezpieczeniowa Prudential kontynuuje działania reklamowe w konwencji pod hasłem: "Młodzi bogowie".

Firma ubezpieczeniowa Prudential rusza z nową odsłoną swojej kampanii reklamowej. Prowadzi ją w wykorzystywanej już wcześniej konwencji pt. ”Młodzi bogowie” (chodzi o to, że osoby w pełni sił nie myślą o chorobach czy wypadkach, a tym samym nie ubezpieczają się na wypadek od nich).

Jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudentialu, w ramach tej kampanii ubezpieczyciel chce zwrócić uwagę, że poważne zachorowanie to nie tylko koszty związane z leczeniem, ale także szereg innych wydatków, które mogą w krótkim czasie poważnie nadszarpnąć domowy budżet.

Kreację reklam przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio produkcyjne Oto Film.

W kampanii poza spotami telewizyjnymi wykorzystane zostaną działania reklamowe w internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambientowe działania reklamowe w placówkach medycznych.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1753 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.