Kolejna odsłona kampanii "Ostatnie Drzewo" z udziałem Borysa Szyca

Za pomysł odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

W Cinema City w Galerii Mokotów odbyła się premiera filmu z udziałem Borysa Szyca w reżyserii Aii Asé i Edwarda Porembnego. Dokument pokazuje problemy Puszczy z perspektywy neutralnego obserwatora. Muzykę do filmu skomponował Bartosz Dziadosz (Pleq).

Film towarzyszy kampanii edukacyjnej "Do ostatniego drzewa”, przygotowanej przez agencję Ogilvy. Kampania ma zwrócić uwagę opinii publicznej na kwestię Puszczy Białowieskiej, zwłaszcza młodej grupy wiekowej. Film przedstawia perspektywę dwóch stron uczestniczących w sprawie Puszczy Białowieskiej: Greenpeace i leśników. Projekt w założeniu ma być możliwie obiektywny i prezentować, co dzieje się w Puszczy, bez oceniania i faworyzowania którejkolwiek ze stron. Dokument zawiera komentarze obydwu zaangażowanych stron.

Film w pełnej, prawie półgodzinnej wersji filmu, jest dostępny tutaj. Krótsza 2,5-minutowa wersja filmu będzie wyświetlana w kinach Cinema City w całej Polsce w ramach bloków reklamowych przed programowymi seansami.

Film stanowi część projektu "Do ostatniego drzewa” przygotowanej przez Ogilvy Polska. Za produkcję filmy odpowiadało Shootme.

Katarzyna Kacprzak 299 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.