"Weź wodę nad wodę" - zachęca Żywiec Zdrój
Startuje druga edycja wakacyjnej kampanii marki z portfolio Danone.
Częstotliwość spożycia wody niegazowanej w Polsce jest coraz wyższa - już 64 proc. Polaków sięga po nią codziennie lub prawie codziennie.
W tym roku Żywiec Zdrój uruchamia strefy WiFi w nadbałtyckich miejscowościach, umożliwiając tym samym dzielenie się wakacyjnymi chwilami z bliskimi za pośrednictwem internetu. Kod do sieci konsumenci znajdą na etykietach dowolnej wody Żywiec Zdrój - producent zadbał, aby nie zabrakło jej w nadmorskich punktach sprzedaży.
Przez całe wakacje plażowicze będą mogli skorzystać z atrakcji przygotowanych przez Żywiec Zdrój: zajęć fitness, toru do skimboardu czy siłowni na świeżym powietrzu. Zaplanowano także 12 wydarzeń dla całych rodzin, których ważnym elementem, poza sportem i zabawą, będzie edukacja w zakresie zdrowego nawodnienia. Największa marka wodna będzie także ponownie obecna na tegorocznym Jarmarku Dominikańskim. Żywiec Zdrój jako partner wydarzenia nie tylko zapewnia wodę dla odwiedzających Jarmark – dla najmłodszych przygotowano również strefę edukacyjną oraz występy na scenie.
Na ten rok Żywiec Zdrój przygotował specjalną edycję wody niegazowanej w poręcznym opakowaniu 0,7 l z humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności.
Za kreację działań odpowiada agencja NAV DSGN. Eventy sprzedażowe realizuje Promotion PL.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.