Kusznierewicz ambasadorem konkursu Kocham To!
Wystartowała druga edycja projektu marki Siemens.
Druga odsłona konkursu Siemens Kocham To! stanowi kontynuację zapoczątkowanej w zeszłym roku kampanii marki Siemens w Polsce. Jej głównym celem jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych AGD poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii.
W drugiej edycji konkursu konsumenci zachęcani są do dzielenia się swoją pasją i wymarzonym miejscem na świecie do jej rozwijania, a także inspirowania innych poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z #kochamto. Zadanie konkursowe polega na opisaniu i jak najciekawszym przedstawieniu swojej pasji i miejsca na świecie, które jest z nią powiązane. Główną nagrodą w konkursie jest podróż do wskazanego miejsca i ekspres do kawy Siemens EQ.9.
Kampania głównie opierać się będzie na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home, której głównym bohaterem będzie Mateusz Kusznierewicz. Dodatkowo kampania wspierana będzie przez działania PR.
Konkurs potrwa od 12 lipca do 12 września 2017 r.
Kampanię przygotowała agencja Insignia. Za komunikację w social media odpowiada częściowo agencja Insignia, a częściowo agencja HyperCrew, która na stałe współpracuje z marką Siemens.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.