Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.

Polski Związek Piłki Nożnej oraz zakłady bukmacherskie Totolotek SA podpisały umowę o współpracy, na mocy której Totolotek uzyskał status partnera oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w sezonach 2017/18 oraz 2018/19. - Puchar Polski będzie dla zakładów bukmacherskich Totolotek pierwszym, ogólnopolskim projektem sponsoringowym. Będziemy mieli możliwość dotarcia do kibiców w całym kraju przy okazji rywalizacji, która cieszy się coraz większą renomą – powiedział Adam Lamentowicz, prezes Totolotek SA. 

W ramach współpracy sponsoringowej Totolotek uzyskał prawa posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Pucharu Polski” oraz do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie również obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Wartość umowy nie została ujawniona.

Totolotek SA jest organizatorem zakładów wzajemnych w Polsce od 1992 r. Spółka dysponuje jedną z największych sieci przyjmowania zakładów wzajemnych w Polsce, liczącą ponad 300 punktów w całym kraju. Od 2005 r. Totolotek jest członkiem międzynarodowej grupy Intralot. W 2008 r. spółka została przyjęta do The European Lotteries - Międzynarodowego Stowarzyszenia Loterii i Totalizatorów będącego oficjalnym partnerem UEFA. Totolotek jest oficjalnym sponsorem Lechii Gdański oraz koszykarskiej drużyny Legii Warszawa.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.