25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i północnej Afryki zawalczy o nagrody w sześciu kategoriach. Jury weźmie pod uwagę nie tylko profesjonalne i efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google, ale także wyniki, jakie agencja wygenerowała dla swoich klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
 
Polskie agencje łącznie otrzymały 25 nominacji - liderem zestawienia jest agencja Sempai I NetArch, która dostała ich pięć. Kolejno cztery nominacje otrzymała They.pl, a trzy przypadły ubiegłorocznemu zwycięzcy Bluerank oraz agencji SalesTube. Po dwie nominacje przyznano Marketing Online - Centrum Promocji Internetowej, Semahead, Cube Group SA i po jednej Performics, Up & More, K2 Search oraz PromoTraffic.
 
Lista zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszona podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu br. Zostaną oni nominowani do globalnych nagród Premier Partner Awards, które zostaną wręczone w Nowym Jorku 28 września br. Konkurs Premier Partner Awards w regionie EMEA odbywa się po raz drugi.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.