Macademian Girl w kampanii firmy Nivea [wideo]

Za kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Nivea ruszyła z kampanią wprowadzającą na rynek nowość - ekspresową odżywkę regenerującą do włosów Nivea Hairmilk. Ambasadorką marki i bohaterką kampanii pt.: "Pielęgnuje, regeneruje i inspiruje” jest Tamara Gonzalez Perea, czyli Macademian Girl.

Kampania wprowadzająca nowy produkt ma zasięg ogólnopolski. Za kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine. Realizacją filmów zajęło się studio The Polaks, a zakupem mediów dom mediowy OMD. Za kreacje kampanii w prasie odpowiada FCB, a wsparcie PR zapewnia agencja MSL Group.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.