Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa portalu randkowego Sympatia.pl. Jej bohaterami są prawdziwe pary, które poznały się dzięki serwisowi. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty i 2-minutowe filmy. Działania prowadzone będą do połowy września. Ich hasło to "Daj się poznać".

Reklamy są emitowane w telewizji (TVN Media, TV Plus), radiu (Euro Zet, Grupa RMF, Grupa Radiowa Agory, Time), publikowane w prasie ("Elle”, "Zwierciadło”, "Fakt TV”) oraz internecie (kampania display, m.in. Onet.pl). Zaplanowano również aktywności w social mediach. 

Za realizacje spotów odpowiada agencja Radwan & Hunter. Za zakup mediów - Starcom we współpracy z Elżbietą Oryl, strategic media managerem Onet.pl.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.