Axa rusza z kampanią na temat bezpieczeństwa i pierwszej pomocy

Działania prowadzone będą w telewizji i internecie.

Axa chce wzmacniać świadomość, że bezpieczeństwo na drodze to również umiejętność udzielania pierwszej pomocy. To główne przesłanie nowej kampanii reklamowej marki. Axa rusza z kampanią telewizyjną. W spocie pokazuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Film można będzie obejrzeć w telewizji i internecie w tym na stronie Kierunekratunek.pl. Ubezpieczyciel udostępnia też tam e-book, przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

Podobną kampanię marka prowadziła rok temu.

Spoty można zobaczyć m.in. na: Animal HD, Adventure, Ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, Domo+, Fox Comedy, HGTV, Kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła i TVN Style. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.