"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Ósmej edycji trasy koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez Żywiec towarzyszy "Remiks Ż", czyli teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Specjalny program skanuje twarz użytkownika i dzięki wykorzystaniu algorytmów rozpoznawania mimiki wybiera aranżację dostosowaną do jego nastroju.

Aktywację "Remiks Ż" przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w digital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Koncepcję kreatywną spotu Męskiego Grania oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Aplikację chatbot odpowiadającą na pytania użytkowników na Facebooku, stworzyła firma Koda Bots. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Aranżacje obejrzeć można tutaj.

Katarzyna Kacprzak 306 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.