"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie
Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.
Aktywację "Remiks Ż" przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w digital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Koncepcję kreatywną spotu Męskiego Grania oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Aplikację chatbot odpowiadającą na pytania użytkowników na Facebooku, stworzyła firma Koda Bots. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Aranżacje obejrzeć można tutaj.

Katarzyna Kacprzak 285 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze