Andre Moreira szefem kreacji Toyoty

Do tej pory pracował jako global creative director w Havasie.

Agencja The & Partnership zatrudniła Andrego Moreirę do kierowania działem kreacji, który pracuje dla Toyoty na rynkach europejskich. Jako executive creative director Team Toyota w The & Partnership Moreira będzie nadzorował pracę kreatywną agencji na 16 rynkach, w tym na rynku polskim.

Wcześniej Moreira przez sześć lat pracował w Havasie jako global creative director i head of art, zarządzając kreacją dla takich klientów, jak Peugeot, Huawei czy Chivas Regal. Był również związany z agencjami Albion, 180 Amsterdam, BBDO i Y&R, gdzie pracował m.in. dla: Sky, eBay, Epson, Sony, Opel, Nissan, Danone, Hyundai, Santander.

Przypomnijmy, że agencja The & Partnership wygrała wart 240 mln funtów budżet Toyoty w listopadzie ub.r. Wcześniej przez 20 lat należał on do Saatchi & Saatchi. The & Partnership zajmuje się wszystkimi działaniami (kreacja, media, digital, content i data analytics) dla Toyoty i Lexusa w Europie.

Katarzyna Kacprzak 321 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.