Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie
Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.
Producent zmienił szatę graficzną, zachował jednak charakterystyczną dla tego napoju czerwoną kokardę na czarnym tle, dobrze znaną fanom Coca-Coli.
Odświeżone opakowanie jest wynikiem strategii firmy One Brand. Zakłada ona, że wszystkie produkty Coca-Cola są pozycjonowane jako jedna marka, która ma różne warianty. Wzmacniana ma być tym samym świadomość marki, niezależnie od tego, jaki wariant odpowiadający oczekiwaniom konsument wybierze.
Coca-Cola Zero Sugar będzie wspierana zintegrowaną kampanią marketingową, w telewizji, radiu, outdoorze, w social mediach i detalu. Ma trwać ona od września do grudnia br. Jak informuje koncern Coca-Cola, będzie to największa kampania dla tej marki od momentu jej wprowadzenia w 2005 roku.
O nowych i wycofywanych produktach Coca-Coli czytaj:
http://handelextra.pl/artykuly/198317,coca-cola-wprowadza-na-rynek-nowosc
http://handelextra.pl/artykuly/197957,coca-cola-life-znika-z-brytyjskiego-rynku
(handelextra.pl)