Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga
Firma pożyczkowa promuje "Modę na zero".
30 lipca br. rusza nowa kampania Wonga. Firma promuje „Modę na zero”, czyli pożyczkę ratalną za 0 zł przy spłacie w 30 dni oraz pożyczkę krótkoterminową za 10 zł. W kampanię kolejny raz zaangażowana została kabaretowa Formacja Chatelet.
Kostiumy do czterech spotów zaprojektowała jedna z najsłynniejszych kostiumografek w Polsce – Dorota Roqueplo, która tworzyła stroje do takich filmów, jak: „Karski”, „Miasto 44”, „Plac Zbawiciela”, „Mój Nikifor”. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, twórca filmów reklamowych oraz seriali takich jak „Usta, Usta” czy „39 i pół”. Za przygotowanie reklamy odpowiadała agencja Unlimited, z którą Wonga współpracuje od 2014 r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.
Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w 69 kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej 30 lipca startuje także kampania online. Za działania marketingowe w internecie odpowiada firma iProspect, która zajmuje się zakupem mediów i optymalizacją działań.
Kostiumy do czterech spotów zaprojektowała jedna z najsłynniejszych kostiumografek w Polsce – Dorota Roqueplo, która tworzyła stroje do takich filmów, jak: „Karski”, „Miasto 44”, „Plac Zbawiciela”, „Mój Nikifor”. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, twórca filmów reklamowych oraz seriali takich jak „Usta, Usta” czy „39 i pół”. Za przygotowanie reklamy odpowiadała agencja Unlimited, z którą Wonga współpracuje od 2014 r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.
Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w 69 kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej 30 lipca startuje także kampania online. Za działania marketingowe w internecie odpowiada firma iProspect, która zajmuje się zakupem mediów i optymalizacją działań.
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane