Discovery kupuje Scripps Networks za 14,6 mld dol.
Scripps Networks to właściciel polskiego TVN.
Wcześniej w 2017 r. Scripps podpisał umowę z niemieckim programem telewizyjnym ProSieben Sat.1. Poza tym działalność międzynarodowa Scripps obejmuje m.in. TVN w Polsce, UKTV, partnerstwo z BBC Worldwide, Asian Food Channel i Fine Living Network. Ostatnie międzynarodowe transakcje Discovery to m.in. nabycie Eurosportu i uzyskanie wyłącznego, multiplatformowego prawa do transmisji w Europie igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024.
Discovery szacuje, że synergie kosztowe po fuzji osiągną 350 mln dol. Firma będzie produkować 8 tys. godzin własnych programów, zgromadzi ok. 300 tys. godzin wideo dostępnego w bibliotece oraz wygeneruje 7 mld krótkich filmów miesięcznie.
Kenneth W. Lowe, chairman, president & CEO Scripps Networks Interactive, prawdopodobnie dołączy do rady nadzorczej Discovery.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.