Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.
Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.
W rankingu najbardziej aktywnych marek w telewizji w pierwszym półroczu 2017 r. znalazło się 17 pozycji. Wygenerowały one sumarycznie 3 proc. więcej GRP niż marki ujęte w zeszłorocznym zestawieniu, co spowodowane jest głównie poszerzeniem się rankingu o jedną pozycję. Warto jednak zauważyć, że ich udział we wszystkich wygenerowanych GRP w porównaniu roku do roku nie wzrósł i pozostał na poziomie 14 proc.
Rośnie dominacja w rankingu dwóch kategorii – telekomy i retail. Marki z tych branż stanowią już ponad 79 proc. zestawienia (vs. 70 proc. w poprzednim roku). Wynika to głównie ze znacznych spadków przedstawicieli branży
finansowej i FMCG. Z rankingu, w porównaniu rok do roku, wypadły takie marki, jak: Nivea (-34 proc.), Winiary (-34 proc.) oraz Vivus (-19 proc.).

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.