Robert Lewandowski w kampanii Coca-Cola Zero Cukru

To jedna z nielicznych polskich produkcji reklamowych dla marki.

Wraz z wprowadzeniem na rynek napoju Coca-Cola Zero Cukru firma startuje z kampanią reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na pokazaniu Lewandowskiego wraz z jego fanami.

Poza telewizją firma zaplanowała również działania w digitalu (Ipla, TVPlayer, YouTube, Filmweb oraz Spotify), social mediach (Facebook, Instagram) oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach w całej Polsce.

Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny.

Za realizację kampanii odpowiadają: McCann Worldgroup (koncepcja kreatywna, ATL), Fortis BTL (działania reklamowe), LiquidThread (działania w digitalu, w tym obsługa social media Coca-Cola), Hill + Knowlton Strategies (działania PR) oraz MediaCom (planowanie i zakup mediów). Spot wyreżyserował Trevor McMahan, za produkcję odpowiadało studio Dynamo.

Coca-Cola współpracuje z Robertem Lewandowskim od 2011 r.  

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.