Jan Cieślar odchodzi z Grey Group

Zakłada studio gier The Failcores.

Studio The Failcores zajmie się produkcją gry "Invisible Hand of The Free Market". Wraz z Cieślarem w skład The Failcores wchodzą Oliwia Ziębińska - graficzka współpracująca z instytucjami kultury, m.in. Nowym Teatrem w Warszawie, oraz Kamil Fejfer - dziennikarz, twórca Magazynu Porażka i autor książki “Zawód”, zbioru reportażu o młodych ludziach na rynku pracy.

Jan Cieślar to jeden z najczęściej nagradzanych kreatywnych w Polsce, z ponad 70 wyróżnieniami na festiwalach, takich jak: Cannes Lions, Clio, Eurobest, One Show, KTR. Współtworzył projekty dla takich takich klientów, jak: IKEA, Volvo, Samsung, Disney, MTV, mBank, Fundacja Rak’n’Roll, Polski Czerwony Krzyż. Dwa razy został zaliczony przez Young Guns Award do grupy najlepszych na świecie twórców reklamowych przed trzydziestką. W Grey Group pracował od czerwca 2015 r. Przedtem doświadczenie zdobywał w agencjach Isobar, Artegence i Ogilvy.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.