Nowa kampania #weekendING

Kampania reklamowa banku ING "Weekend bez przeszkód" skierowana jest do młodych konsumentów.

ING Bank Śląski (ING Bank) promuje w kampanii np. przelewy na numer telefonu, które realizuje nawet w weekend.

- Młodzi Polacy są nieustannie w ruchu, ciągle na telefonie, dostępni w mediach społecznościowych niemal 24/7. Działają według zasady „tu i teraz”. Spędzają czas z przyjaciółmi i są aktywni szczególnie w weekendy. Nie chcą mieć żadnych ograniczeń w realizacji swoich planów. Stąd pomysł na #weekendING. Ideę, która niesie przekaz o weekendzie, w którym jest miejsce tylko na usługi dopasowane do stylu i tempa życia młodych ludzi. Taką propozycją od ING jest przelew na numer telefonu w aplikacji Moje ING mobile, czyli sposób na swobodne przelewanie pieniędzy. Nawet w weekend, bez konieczności pamiętania numeru konta i - co ważne - z telefonu, który młodzi mają zawsze przy sobie - wskazuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Ze względu na target wszystkie działania związane z tą kampanią zostały zaplanowane w internecie. Powstał spot specjalnie do emisji w internecie, zaplanowano także promocję wideo, kampanię typu display, mobile i intensywną komunikację w social mediach. Kreację przygotowała agencja Gong, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe Media Hub.

Maciej Burlikowski 1126 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.