Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Marka szamponów Fructis z portfolio Garniera (L'Oreal) wystartowała z konkursem w mediach społecznościowych.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolną odżywkę marki i zachować paragon. Następnie należy zrobić zdjęcie lub boomerang, które zobrazują, jak marka dodaje energii włosom. Trzeba potem dodać zgłoszenie i opublikować materiał na Instagramie. Co tydzień marka oferuje do wygrania 15 sokowirówek, które pozwolą przygotować odżywcze koktajle, wpływające na kondycję włosów.    

Za organizację konkursu odpowiada Agencja Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.