Orange z nową kampanią pakietów Love

W pakietach operator łączy usługi telefonii komórkowej, internetu i telewizji.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska, która niedawno gruntownie przebudowała (uprościła) swoją ofertę dla klientów indywidualnych, rusza także z nową kampanią reklamową. Promuje w niej pakiety Orange Love, czyli zestawy łączonych usług: telefonii komórkowej, internetu i telewizji. Dodatkową zachętą do skorzystania z oferty mają być smartfony Samsunga w atrakcyjnych, jak przekonuje operator, cenach.

Kreację reklam, będącą adaptacją kreacji agencji Comunica, przygotowała agencja Publicis. Spot wyreżyserował Michał Gazda (m.in. seriale "Belle epoque", "Wataha" czy "Druga szansa"). Za produkcję odpowiadało studio Film Produkcja, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Media dla Orange Polska planuje i kupuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Maciej Burlikowski 1532 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.