Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Za przygotowanie kampanii odpowiadają TBWA i OMD.

Nissan (Grupa Renault) rozpoczął kampanię reklamową mającą na celu zapoznanie z modelem Qashqai potencjalnych klientów. Kampania jest prowadzona w różnych kanałach: telewizji, radiu, internecie oraz w formie komunikacji bezpośredniej. Jej ostatnim etapem będą dni otwarte we wszystkich autoryzowanych salonach Nissana w Polsce, zaplanowane na 16-23 września.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja TBWA. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media).

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.