McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Agencja reklamowa McCann & MRM powiększa działy strategii i social mediów. Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak jako strategic planner oraz Klaudia Karkulowska jako community manager.

Natalia Drobniak (na zdjęciu od lewej) poprzednio pracowała w agencji OS3, gdzie zajmowała się markami CCC, Philips, Hasbro. W McCann & MRM będzie odpowiadać m.in. za marki Wyborowa i L’Oreal.

Klaudia Karkulowska doświadczenie zdobywała w agencjach VML i 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla mBanku czy Lidla. W nowej pracy będzie zajmować się markami Starbucks i Stanley Black & Decker.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.