Mickiewicz uczniem Roberta Górskiego w nowej kampanii Orange

Orange na kartę wykorzystuje w swej komunikacji koncept zaczerpnięty z "Pana Tadeusza".

Wystartowała nowa odsłona kampanii autorstwa Publicisu dla Orange na kartę. Jej bohaterami są m.in. Adam Mickiewicz i Robert Górski, który poucza wieszcza, jak pisać.

Główny komunikat kampanii to informacja, że w Orange na kartę można korzystać z nielimitowanych rozmów za 25 zł miesięcznie i otrzymać 100 GB za doładowanie Orange Free.

Działania promujące ofertę będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie. Przygotowany przez agencję Publicis 30-sekundowy spot będzie emitowany od 8 września na kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia spoty usłyszymy na falach rozgłośni RMF FM czy Radia Zet. Kampanię internetową przygotowała agencja VML. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.