Empik.com startuje z kampanią

Wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

Empik.com wystartował z kampanią, za której kreację i realizację odpowiada Grey Group. W spocie promocyjnym występują m.in. Alicja w Krainie Czarów i Ojciec Chrzestny. Nowa kampania dla Empik.com sięga po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki, żeby opowiedzieć o ofercie Empik.com oraz nowych kategoriach produktowych dostępnych online.
Kampania reklamowa będzie realizowana do 22 października i opiera się na promowaniu czterech kategorii produktowych: Dziecko, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród, oraz informowaniu o zaletach zakupów online: atrakcyjnych cenach z dodatkowymi promocjami z kartą Mój Empik i darmowej dostawie do salonów większości produktów.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Grey.
W spotach telewizyjnych w I etapie kampanii zobaczymy zatem Szalonego Kapelusznika z "Alicji w Krainie Czarów" parzącego aromantyczną kawę w nowoczesnym ekspresie, Emilię Korczyńską z "Nad Niemnem" cierpiącą z powodu globusa, a w II etapie  - Ojca Chrzestnego zamawiającego perfumy.
Kampania pojawi się na nośnikach oudoorowych w największych miastach w Polsce.
Reżyserem spotu reklamowego jest Martyna Iwańska, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję obrazu studio Miło, zaś dźwięku studio Głośno. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.