Alior Bank odświeża komunikację marki
Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni".
Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa PZL, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Maxus. Firmy te obsługują Aliora od początku jego działalności, czyli od dziewięciu lat. Kampanię promującą odświeżoną komunikację Alior Banku uzupełniają m.in. digitalowe działania w internecie, takie jak współpraca z influencerami oraz niestandardowe projekty witryn, którymi Alior Bank oklei placówki. Działaniami w kanałach digital zajęła się agencja interaktywna Simpatico.
Bank po raz pierwszy zdecydował się skupić w kampanii na usługach daily bankingu - odświeżenie marki zainaugurował telewizyjną emisją spotu o bankowości mobilnej, w którym prezentuje zalety aplikacji na smartfony oraz jej nowe funkcje, takie jak np. usługa skanowania faktur. Kolejny spot Alior Banku w ramach nowej kampanii, tym razem promujący Konto Jakże Osobiste, pojawi się 24 września.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane