Burda odświeża "Glamour"

Nowe wydanie z trzema okładkami do wyboru trafia do dystrybucji.

Do sprzedaży trafia odświeżone wydanie magazynu "Glamour" (Burda International Polska). Numer ma trzy różne okładki - z kobietami roku Glamour –Natalią Nykiel i Joanną Jędrzejczyk – oraz wybraną przez czytelniczki dziewczyną roku Glamour Klaudią Halz.
Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań zrealizowanych na zlecenie wydawcy.

Nowy „Glamour” ma 236 stron, zmieniony layout. Pojawiły się w nim też nowe działy.

Relaunch miesięcznika wesprze ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (m.in. TVN i TVN Style), radio (RMF FM, Radio Eska),  ekrany Platform Channel na dworcach, prasę (tytuły własne Burdy) oraz kampanie w internecie (Onet, WP oraz strony internetowe wydawnictwa). Obsługą mediową zajął się Starcom, za kreację odpowiada studio PRL. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.