Burda odświeża "Glamour"
Nowe wydanie z trzema okładkami do wyboru trafia do dystrybucji.
Do sprzedaży trafia odświeżone wydanie magazynu "Glamour" (Burda International Polska). Numer ma trzy różne okładki - z kobietami roku Glamour –Natalią Nykiel i Joanną Jędrzejczyk – oraz wybraną przez czytelniczki dziewczyną roku Glamour Klaudią Halz.
Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań zrealizowanych na zlecenie wydawcy.
Relaunch magazynu został przeprowadzony na podstawie wyników badań zrealizowanych na zlecenie wydawcy.
Nowy „Glamour” ma 236 stron, zmieniony layout. Pojawiły się w nim też nowe działy.
Relaunch miesięcznika wesprze ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (m.in. TVN i TVN Style), radio (RMF FM, Radio Eska), ekrany Platform Channel na dworcach, prasę (tytuły własne Burdy) oraz kampanie w internecie (Onet, WP oraz strony internetowe wydawnictwa). Obsługą mediową zajął się Starcom, za kreację odpowiada studio PRL.
Komentarze
Artykuły powiązane