McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".

Agencja McCann & MRM we współpracy z Miło Postproduction i studiem dźwiękowym Głośno przygotowała kampanię tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku zainteresowani mogą wykazać się w dwóch kategoriach - każda z nich skierowana jest do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1986 r.). Startować można w jednej z dwóch kategorii, w dwuosobowych zespołach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners.

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie zadania. Podobnie jak w zeszłym roku w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji w Young Creatives Integrated Competition podczas festiwalu Eurobest w Londynie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator. Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski, deputy creative director z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się Jakub Eichelberger, executive strategy & business director z agencji DDB & Tribal.

Zwycięzców poznamy 18 listopada br. podczas przeglądu portfolio See & Say, który odbędzie się w Centrum Kreatywności w Warszawie.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.