McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017
Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".
Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie zadania. Podobnie jak w zeszłym roku w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji w Young Creatives Integrated Competition podczas festiwalu Eurobest w Londynie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator. Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski, deputy creative director z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się Jakub Eichelberger, executive strategy & business director z agencji DDB & Tribal.
Zwycięzców poznamy 18 listopada br. podczas przeglądu portfolio See & Say, który odbędzie się w Centrum Kreatywności w Warszawie.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.