Anna Guzik promuje markę Hochland

Rusza nowa odsłona kampanii serów.

Hochland w ramach odświeżenia wizerunku i zmiany opakowań zdecydował się na start nowej kampanii marketingowej.
Nowe opakowania mają podkreślać naturalność składników oraz to, że produkty nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników. Na opakowaniach znajdują się przepisy, które mają zachęcać konsumentów do własnych kulinarnych poszukiwań.

Z początkiem października ruszy długofalowa kampania edukacyjna, która towarzyszyć ma wprowadzeniu nowych opakowań. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Guzik - aktorkę i propagatorkę zdrowego odżywiania.
Zaplanowano silne wsparcie marketingowe. Poza reklamą telewizyjną przygotowano działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych. W projekcie wezmą udział influencerzy, blogerzy i vlogerzy. Przewidziano także materiały POS i akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa GPD, za zakup mediów – Value Media, a działania public relations – Quality Public Relations.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.