Opus B podwójnie triumfuje w konkursie Pentawards
Złotą nagrodę otrzymał koncept opakowania miodu pitnego Kwarta, który powstał w odpowiedzi na brief wymyślony przez redakcję "Media & Marketing Polska".
Nagrody Pentawards przyznawane są od 2007 r. W konkursie biorą udział agencje brand design, studia projektowe, producenci oraz indywidualni designerzy z całego świata.
Tegoroczna, jedenasta edycja zgromadziła ponad 2 tysiące zgłoszeń nadesłanych z 5 kontynentów i 54 krajów.
Nagrodzono koncept opakowania dla miodu pitnego Kwarta (zdobywca złotej nagrody) oraz funkcjonalne opakowanie dla kosmetyków marki Gekko (srebrna nagroda). Koncepcja opakowanie miodu pitnego powstała w ramach projektu "Media & Marketing Polska" i briefu kreatywnego stworzonego przez nasza redakcję. Projekt prezentowany był na łamach naszego miesięcznika w styczniu br. (nr 1/2017).
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.