Filmteractive 2017: marki przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości.

Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych, jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy. Brands of the Future (12 października 2017, Warszawa, Mińska 65) - skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami. Ma ono także podsumować aktualne trendy dotyczące tworzenia treści, na których dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in.: Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki "Smartcuts", współzałożyciel Contently, Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC, Patrycja Matul, odpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka, Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy start-upu aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilevera za miliard dolarów. Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać silne więzi z widzami, a to wszystko dzięki połączeniu sztuki
storytellingu i big data.

Druga część - Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) - to wydarzenie adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej na kulturze. Festiwalowi towarzyszy Filmteractive Market – skierowany do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych, których zgłoszone prace oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami.

Maciej Florek 2052 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.