Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią promującą swoje zbiory. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada Muzeum Narodowe. W spotach promujących zbiory muzeum wystąpili: piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i himalaista Marek Kamiński. Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?". Reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski, a operatorem Michał Pukowiec. Wsparcie artystyczne i postprodukcję zapewniło Chimney Poland. Komunikacją kampanii i media relations zajmuje się agencja Kultura.

Kampania będzie funkcjonowała w przestrzeni miejskiej na nośnikach w metrze, billboardach (Stroer) i na nośnikach w komunikacji miejskiej (ZTM). Spoty będą również emitowane w sieci kin Multikino. W internecie kampania będzie promowana przez kanały Muzeum Narodowego w Warszawie: YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Kampanię wspiera akcja #atycozobaczysz zapraszająca do wspólnego promowania MNW jego stałych i nowych gości oraz influencerów. Za zakup i planowanie mediów również odpowiada agencja Kultura. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.