Debiutuje serwis Kochaj.pl [wideo]

Jego właścicielem jest Onet-RAS Polska. Serwis otrzyma wsparcie reklamowe.

Na polskim rynku datingowym zadebiutował nowy serwis Kochaj.pl (Onet-RAS Polska). Właśnie wystartowała kampania reklamowa wspierająca nową markę. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie telewizję, kina, radio, prasę i internet. 

Za koncepcje i kreacje odpowiada McCann & MRM. Za reżyserię i operatorkę: Lads oraz dom produkcyjny Vitelloni. Za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.