Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

Do zespołu założycielskiego agencji Roots - Anny Godzisz i Gabrieli Żółtanieckiej w roli partnera dołączyła - po odejściu z agencji Plej - Anna Rogowiecka. Od teraz odpowiada za wizerunek i rozwój agencji, a także koordynację postępowań przetargowych. Połączenie kompetencji Roots z doświadczeniem nowej partnerki ma poszerzać ofertę dla obecnych i przyszłych klientów.

Roots specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla firm i marek, działaniach Public Relations (marek, korporacyjnym, wewnętrznym), kampaniach online i w mediach społecznościowych, influencer marketingu, a także organizuje wydarzenia specjalne. Teraz zapewni klientom kompleksową obsługę projektów marketingowych.

Anna Rogowiecka przez ostatnie cztery lata pracowała w agencji Plej. Najpierw jako business development, następnie marketing & PR director. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Prowokator, After Hours oraz Event Public Relations, gdzie przez osiem lat opiekowała się działem new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS. 

Wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: Grupa Żywiec (m.in.: marki Żywiec, Desperados, EB, Królewskie, Warka Radler), Sokołów, Polfarmex, Media Markt, Saturn.

Katarzyna Woźniak 418 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.