Endorfina Events i WebTalk łączą się

Szczegóły finansowe transakcji pozostają tajemnicą handlową.

Po połączeniu spółek Endorfina Events i WebTalk w grupę ich przychody w 2017 r. mają wynieść ponad 30 mln zł brutto. Obie agencje będą nadal działać na rynku pod dotychczasowymi markami. - Połączenie budżetów dwóch spółek w jeden to oczywiście strategia skalowania biznesu, jednak najważniejsi są ludzie. To oni zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces przez dziewięć lat w przypadku Endorfina Events i siedem lat w przypadku WebTalk. Dlatego nie zamierzamy wprowadzać rewolucyjnych zmian w zespołach i zarządzaniu spółkami - mówi Agnieszka Sołtysiak, członek zarządu Endorfina Events i WebTalk.

W WebTalk na stanowisku dyrektora zarządzającego pozostanie Michał Dunin (jednocześnie prezes WebTalk). Z kolei w Endorfina Events funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu nadal pełnić będzie Michał Kaleta. Czteroosobowy zarząd nowo powstałej grupy to jednocześnie jej wspólnicy: Agnieszka Sołtysiak (odpowiedzialna z finanse grupy), Michał Kaleta (odpowiedzialny za zarządzanie obszarem eventowym), Michał Dunin (odpowiedzialny za obszar digital) i Maciej Ledzion (odpowiedzialny za rozwój biznesu grupy).

Doradcą transakcyjnym i w procesie połączenia spółek był Jacek Carbol, wcześniej zarządzający funduszem FIPP w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju. Był także związany m.in. z funduszami private equity Value4Capital i Innova Capital, jak również - jako konsultant - z PwC w Warszawie i Monitor Group w Nowym Jorku. Szczegóły finansowe tej transakcji pozostają tajemnicą handlową.

Maciej Florek 2275 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.