Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara
Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.
Michał Lutostański ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix, wcześniej, od 2009 do 2016 r. pracował w Kantar TNS jako account director. Specjalizuje się w dużych projektach wspomagających strategię biznesową, w badaniach innowacji oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów. Jest członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Martyna Mioduszewska, Anna Piasecka oraz Patrycja Prochera (z doświadczeniem w Kantar TNS, a następnie w 4P Research Mix) specjalizują się w badaniu kategorii FMCG, badaniach U&A, segmentacjach, testach konceptu i produktu oraz badaniach trackingowych. Wraz z zespołem Piotra Ciąćki w Kantar Millward Brown mają stworzyć ofertę wsparcia biznesu na etapie strategii i wprowadzania na rynek nowych produktów.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.