Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy
Polska agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.
Marka Reebok zdecydowała, że platforma Reebok Run Crew będzie wdrażana na siedmiu rynkach Europy. Poza Polską inicjatywa zostanie wprowadzona w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie i w Estonii.
Autorem koncepcji jest polska agencja Cut The Mustard. Agencja zajmuje się również koordynacją całego projektu, prowadzeniem kanałów social grupy, organizacją treningów specjalnych i eventów oraz połączeniem aktywności ze sklepami.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane