4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu

Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.

PKN Orlen ruszył z jesienną loterią konsumencką, w której przewidział 2,5 mln nagród o łącznej wartości 3,96 mln zł. Akcję będzie wspierać intensywna kampania reklamowa z udziałem Kuby Przygońskiego z zespołu rajdowego Orlen Team, tegorocznego zdobywcy tytułu wicemistrza świata FIA w rajdach terenowych. Kampania obejmie telewizję, radio, internet (w tym social media), prasę oraz materiały na stacjach.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Wśród nagród w loterii są: pięć 2-osobowych dziewięciodniowych wycieczek do Argentyny na biwak z zawodnikami i na metę Rajdu Dakar 2018, vouchery na zakup opon marki Continental, każdy o wartości 1,5 tys zł, karty upominkowe o wartości 100 zł na zakupy na stacjach Orlenu oraz oleje silnikowe Platinum MaxExpert.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.