4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu
Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Wśród nagród w loterii są: pięć 2-osobowych dziewięciodniowych wycieczek do Argentyny na biwak z zawodnikami i na metę Rajdu Dakar 2018, vouchery na zakup opon marki Continental, każdy o wartości 1,5 tys zł, karty upominkowe o wartości 100 zł na zakupy na stacjach Orlenu oraz oleje silnikowe Platinum MaxExpert.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane