W przyszłym tygodniu startuje 100% Retail & Fashion

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym dwudniowego wydarzenia.

W tym tygodniu w Sopocie odbędzie się czwarta edycja wydarzenia 100% Retail & Fashion - dwudniowego spotkania specjalistów branży mody. Wizerunek, strategia, visual merchandising, omnichannel – to tylko kilka z wielu tematów prezentowanych podczas tegorocznej edycji, która odbędzie się 19-20 października w Grand Sofitel Hotel w Sopocie.

W spotkaniu wezmą udział specjaliści z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case study z rynku. Poruszane tematy dotyczą szeroko rozumianego zarządzania marką fashion - od wizerunku po narzędzia wspierające sprzedaż.
Podczas dwóch dni prelekcji przedstawiciele marek Bizuu, Answear.com, Zień, Deni Clear Milano, Allani, Domodi czy współpracującego z Orsay showroomu Khaki przybliżą case studies swoich marek, podzielą się wiedzą o budowaniu skutecznej strategii marketingowej, najnowszych narzędziach komunikacji, analizie danych oraz miernikach sukcesu swoich działań. Kolejne poruszane zagadnienia to influencer marketing, e-commerce, content marketing, współpraca z gwiazdami i mediami oraz najnowsze trendy zakupowe online i offline.

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.