Volkswagen w kampanii przedstawia się jako źródło oszczędności [wideo]

Kreację przygotowała agencja Hand Made. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.

Marka Volkswagen (VGP) rozpoczęła kampanię reklamową, w której akcentuje, że posiadanie auta tego producenta to dobry sposób na oszczędzanie.

Działania realizowane są w telewizji (spot 30-s), prasie motoryzacyjnej oraz internecie. W ramach wsparcia online powstała specjalna sekcja w ramach Grupy Onet-RAS Polska. Ponadto przewidziano działania display, social media i programmatic.

Za kreację odpowiada Hand Made. Media zaplanował i kupił PHD Rocket.

Maciej Florek 2030 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.