Badura reklamuje kolekcję jesień-zima w telewizji

W kampanii występuje ambasadorka marki Aneta Kręglicka w duecie z Anną Jagodzińską.

Wystartowała nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Marka opowiada o nowej kolekcji przez pryzmat historii samoświadomych i pewnych siebie kobiet. Szeroko zakrojone działania, promujące zróżnicowaną kolekcję, mają odzwierciedlać różne oblicza kobiecości, ich potrzeby i wyzwania przed nimi stojące. W ramach aktywności prowadzona jest kampania sponsoringowa, która obejmuje teleturniej "Milionerzy” oraz wybrane sprofilowane stacje telewizyjne.

Przy kampanii Badura po raz trzeci współpracuje z ambasadorką marki – Anetą Kręglicką. W duecie z byłą miss świata występuje Anna Jagodzińska – top modelka, która jako jedyna Polka pojawiła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu "Vogue".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.