Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli
Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.
Mikołaj Ciaś związany jest z Coca-Colą od 2005 r. W ub.r. objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za stworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley, oraz innowacje w obrębie kategorii. Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Coli w regionie Europy Północnej i Środkowej obejmującym: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager zarządzał zespołem zajmującym się projektem UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie i odpowiadał za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.
Coca-Cola Poland Servcies nie komentuje naszych wiadomości.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.