Effie Awards: Saatchi & Saatchi IS najbardziej efektywną agencją roku

7 złotych, 31 srebrnych, oraz 16 brązowych statuetek trafiło do laureatów konkursu.

W Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XVIII gali Effie Awards, jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska, wręczyło 54 statuetki w 22. kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2016 roku. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Złote statuetki w XVIII edycji konkursu Effie Awards otrzymali twórcy kampanii: "Gang Świeżaków” - przygotowaną przez MEC i Duda Polska dla firmy Jerónimo Martins Polska; (w kategorii: Retail/Kanały sprzedaży); "Wojna z rakiem” – przygotowaną przez Saatchi & Saatchi IS, Big Picture, oraz Platige Image dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych; (w kategorii Pro Bono); "Bonjour w Carrefour” – przygotowaną przez Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group), oraz K2 Media dla firmy Carrefour Polska; (w kategorii: Retail/Kanały sprzedaży); "Daj się zaskoczyć!” – przygotowaną przez Publicis, MEC, oraz GoldenSubmarine dla firmy Nestlé Polska; (w kategorii: Żywność); "Szukamy Mamy 2016” – przygotowaną przez VML Poland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce; (w kategorii Pro Bono); "Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” – przygotowaną przez PZL, Tailor Made PR, Zenith, oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda dla firmy Kompania Piwowarska; (w kategorii: Launch/Relaunch); "Pojednanie” – przygotowaną przez Carat Polska, Posterscope Poland, oraz Isobar Poland dla Forum Film; (w kategorii Media, Kultura i Rozrywka). W tegorocznej edycji nie przyznano nagrody Grand Prix.

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku: Mediacom Warszawa. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2017.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury pod opieką ośmiu przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury. W tym roku zostały dodane dwie nowe kategorie: Turystyka i podróże oraz Performance marketing / e-commerce.

Lista wszystkich nagrodzonych znajduje się tutaj.

Katarzyna Kacprzak 330 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.