Dwie srebrne statuetki Effie dla Orange i nju mobile

Podczas 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja.

Jury doceniło całość działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju.

Siła i wyjątkowość konkursu Effie polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek.

 
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.