Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii Media Markt
Sieć wystartowała z nową kampanią wizerunkową.
Oprócz spotów TV na kampanię składają się spoty radiowe oraz działania w internecie i social mediach. Trójka przyjaciół przejęła już narrację na fanpage’u marki na Facebooku.
W kampanii MediaMarkt komiksowe postaci po raz pierwszy zostały ożywione w jakości 3D. W ofercie sklepów sieci znajdą się też albumy komiksowe z przygodami bohaterów stworzonych przez Papcia Chmiela, w tym wydawnictwa specjalne.
Kampanię z udziałem Tytusa, Romka i A’Tomka przygotowała agencja Heart & Brain, odpowiadająca też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social mediach. Spoty stworzył dom produkcyjny Ideal, a postprodukcją zajęło się studio Platige. Planowanie i zakup mediów marketer realizował we własnym zakresie we współpracy z Universal McCann (TV), a za komunikację PR odpowiada agencja Roots.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.