Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży Seata w Polsce

W ciągu trzech kwartałów Polacy kupili 7,5 tys. samochodów marki należącej do VW Group.

Na zdjęciu: Arona - pierwszy kompaktowy crossover Seata.
Na zdjęciu: Arona - pierwszy kompaktowy crossover Seata.
Seat, marka należąca do niemieckiej Volkswagen Group, chwali się 21-proc. wzrostem sprzedaży w 2017 r. Od stycznia do września br. polscy konsumenci kupili 7,5 tys. nowych aut tej marki. Wśród nich znalazły się: nowa Ibiza, Leon po faceliftingu, a także Ateca FR.

To także sukces agencji odpowiedzialnych za działania reklamowe Seata: agencji DDB & Tribal, która otworzyła w Polsce poświęconą temu klientowi strukturę agencji pod nazwą C14Torce, i domu mediowego PHD Rocket (grupa Omnicom).

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.